MediaMarkt wprowadza usługę Apple Music



MediaMarkt, rozwijając zakres usług dla swoich klientów, uruchomił opcję streamingu Apple Music. Serwis, zawierający bibliotekę 75 milionów utworów, jest dostępny zarówno dla użytkowników urządzeń z systemem iOS jak i Android czy Windows. Pierwsze cztery miesiące korzystania z serwisu za pośrednictwem MediaMarkt są całkowicie darmowe.

Dostęp do darmowego, czteromiesięcznego abonamentu Apple Music można uzyskać zarówno w sklepach stacjonarnych jak i na stronie MediaMarkt . Aby korzystać z możliwości odsłuchu ponad 75 milionów utworów bez reklam, wystarczy zeskanować indywidualnie wygenerowany QR kod i zarejestrować się w serwisie. Istnieje możliwość pobrania aplikacji Apple Music z Google Play, by mieć dostęp do usługi za pośrednictwem systemu Android.

Wprowadzenie streamingu Apple Music to kolejny krok w kierunku rozwoju oferty produktów i usług dla klientów MediaMarkt. Darmowa, czteromiesięczna subskrypcja Apple Music, dostępna wyłącznie w naszej sieci, daje im szansę lepszego poznania jednego z najpopularniejszych serwisów muzycznych na świecie – mówi Wioletta Batóg, rzecznik prasowy MediaMarktSaturn Polska.

Apple Music posiada obecnie ponad 70 milionów subskrybentów na całym świecie, a jego udział w rynku platform streamingowych systematycznie wzrasta. Usługa cieszy się dużą popularnością ze względu na liczne unikalne funkcjonalności. Szczególnym wyróżnikiem jest dostęp do tekstów piosenek, które są wyświetlane podczas ich słuchania.

Apple Music daje też użytkownikom możliwość tworzenia indywidualnych playlist oraz korzystania z serwisu bez dostępu do sieci. Dla osób, które nie chcą poświęcać czasu na tworzenie własnych kompilacji utworów, dostępna jest opcja korzystania z zestawień muzycznych, przygotowywanych przez specjalistów Apple i codziennie aktualizowanych. Serwis oferuje także ręczne planowanie propozycji playlist na poszczególne dni oraz dostęp Apple Music Radio, z programami tworzonymi na żywo przez artystów.



MediaMarktSaturn Polska
press box